Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. X-Aps Robert Wąsowski zwana dalej „X-Aps” świadczy usługi w zakresie:
- naprawy i konserwacji komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu telekomunikacyjnego;
- tworzenia sieci przewodowych oraz bezprzewodowych;
- handlu detalicznego sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
działając na podstawie art.7b ust.1-3 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - (Dz.U.Nr 101, poz.1178 ze zm.)
2. Zleceniodawca usługi zwany dalej „klientem” w rozumieniu „Regulaminu” to: osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje osobowość prawną.
3. Wykonawcą usługi jest X-Aps świadcząca usługi określone w pkt. I ppkt. 1.
II. USŁUGI
1. Firma X-Aps pobierze opłaty za swoje usługi zgodnie z taryfą opłat zamieszczoną na stronie internetowej www.serwis-laptopow-wpr.pl. W Przypadku usług nie ujętych w taryfie cena będzie ustalana indywidualnie z klientem po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.
2. Czas realizacji usługi jest uzależniony od dostępności towaru w magazynie lub u naszych dostawców. O wydłużeniu czasu realizacji zamówienia klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową.
3. Koszty związane z dostarczeniem, odbiorem i ubezpieczeniem przesyłki ponosi zleceniodawca bez względu na wynik naprawy.
4. Nie przyjmowane są przesyłki i zwroty towarów za pobraniem wysłane na koszt firmy X-Aps.
5. Firma X-Aps nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.
6. Firma X-Aps ponosi odpowiedzialność za sprzęt w momencie otrzymania przesyłki.
7. Firma X-Aps nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe z nie jej winy,
8. Firma X-Aps zobowiązuje się do poinformowania klienta o stanie otrzymanego urządzenia, ewentualnych usterkach i „szacowanym koszcie naprawy.”
9. „Szacowany koszt naprawy” może ulice zmianie w trakcie realizacji zlecenia.
10. O zmianie kosztu naprawy klient zostanie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
11. Warunkiem kontynuowania naprawy jest zgoda klienta.
12. Za usługi, które zostały wykonane firma X-Aps pobierze opłaty zgodne pkt. 1.
13. Firma X-Aps ustala następujące formy płatności: gotówka, przelew na rachunek firmowy, wysyłka za pobraniem.
III. GWARANCJA
1. Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna i przedstawienie rachunku za wykonaną usługę. Przedmiot gwarancji dotyczy tylko i wyłącznie tych towarów lub usług, na które został wystawiony rachunek.
2. Okres gwarancji dla nowych towarów sprzedawanych przez firmę X-Aps wynosi 12 miesięcy od daty udokumentowania transakcji.
3. Okres gwarancji dla towarów używanych ustalany jest indywidualnie.
4. Okres gwarancji dla usług ustalany jest według tabeli w zakładce „usługi”. Dla usług nie ujętych w tabeli gwarancja ustalana jest indywidualnie za zgodą klienta.
5. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy.
6. Zwrot reklamowanego sprawnego sprzętu na koszt klienta.
7. W okresie gwarancji firma X-Aps nie ponosi odpowiedzialności za wady sprzętu powstałe w wyniku użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem (zgodnie z dziennikiem zamówień.)
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Firma X-Aps zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
2. Skorzystanie z usług firmy X-Aps jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją niniejszego Regulaminu.